onsdag 19 februari 2014

Gästrik Konst 2014

Till påsk hälsar jag er välkomna till Nya Herrgården på Högbo Bruk där jag kommer att hålla till under 2014 Gästrik Konst. Det blir fotokonst även i år och eventuellt smyger jag även in något målat också om det finns plats och det passar in med det övriga. Och min istapp från förra året ligger visst kvar fortfarande på hemsidan, vad trevligt!

Så då blir det till att planera för det under tiden som är kvar. Tror det blir ännu svårare att välja i år, förra året kunde jag ju trots allt skylla på att det var första gången jag var med på något liknande.

Några av förra årets bilder samt lite mer om mig kan ni även hitta på http://katarinakvist.com/.
Mer information hittar ni på dess hemsida http://www.gastrikkonst.com/

I will show my photos and maybe some paintings if they fit in at this years event of Gästrik Konst at Nya Herrgården, Högbo Bruk in Sandviken, Sweden during Ester. If you are near please come visit me there!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar