lördag 2 november 2013

Baka baka liten kaka

Efter vad som känns som väldigt lång tid av förkylningar, magsjuka och eventuell influensa så kommer det äntligen en chans att uppdatera bloggen, härligt! För oss som tycker om julen börjar det ju känns som om den inte kunde komma fort nog, iallafall advent så det riktiga julmyset kan infinna sig. Så därför smyger jag in lite på det temat redan nu (ja, jag vet att jag varken är först eller sist :-)).

För att underhålla oss så bakade jag och Tim lite trolldegskakor som ju passar fint att måla och använda till julpynt senare om man vill. Förra året beställde jag rätt så många pepparkaksformar från http://formina.se/ i olika former vissa rena traditionella julmotiv och andra mer för grabbar som traktor, båt och svärd. Funkar ju lika bra på alla sorters degar och lera.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar